Solutii EDI pentru Retaileri – schimb electronic de date

Afacerile din retail schimba documente in format electronic de mai bine de 30 ani. Concurenta caracterizeaza industria de retail acum mai mult ca niciodata. Globalizarea, diversificarea canalelor de distributie si cel mai important, schimbarea preferintelor si a cererii clientilor au contribuit la crearea unui mediu dificil, in care retailerii se straduiesc sa obtina profit.

Condusi de cerinte privind competitivitatea preturilor in timp ce trebuie sa obtina si profitabilitate, retailerii mari cauta in permanenta cai de a reduce costurile si de a genera eficienta in ceea ce priveste procesarea documentelor comerciale catre si dinspre lantul lor de aprovizionare.

Drept rezultat, solutii IT inovative au devenit cruciale pentru a imbunatati eficienta, pentru a obtine un avantaj competitiv, pentru a loializa clientii si furnizorii si pentru a creste rata profitabilitatii.

Pentru a raspunde necesitatilor si asteptarilor retailerilor am pregatit si lansat cateva solutii inovative:

Integrari Business to Business (B2B)
Furnizam informatii precise in timp real asupra starii lantului de aprovizionare catre unitati interne si externe, catre furnizori de servicii logistice, agenti vamali si cumparatori, eliminand astfel intarzierile, erorile si munca depusa in cadrul proceselor si sistemelor izolate, precum si procesarea manuala a fisierelor cu comenzi.

Schimb Electronic de date – EDI
Posibilitatea de a trimite si receptiona comenzi, facturi, note de expeditie, planificari privind livrarile precum si instructiuni privind traseul transportatorului in ceea ce priveste canalul de distributie (centralizat, livrari directe catre magazine sau platforma incrucisata) dar si indicatorii folositi (unitati de evidenta a stocurilor (SKU), cod universal produs (UPC) / numar international de comercializare a articolului (GTIN), numar stil, carduri punctaje, etichete EAN/UCC-128, conosamente VIC, RFID).

Servicii catalogare
Sincronizare informatii produse cu furnizorii (Master Data Sincronization).

Facturare si arhivare electronica (produse)
Facturare si arhiva electronica cu furnizorii prin renuntarea definitiva la hartie.

Facturare si arhivare electronica  (servicii marketing)
Facturare si arhiva electronica cu furnizorii prin renuntarea definitiva la hartie.

Raportare electronica in timp real
Acopera nevoia de a previziona si planifica prin integrarea avansata cu platforma EDInet (evidenta plati, stocuri, informatii vanzari centralizate cu partenerii comerciali).

 

Echipa noastra iti sta la dispozitie cu orice alte detalii pentru a te ajuta in luarea deciziei potrivite afacerii tale.

Contacteaza-ne chiar acum

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close