Platforma EDIconnect

Platforma EDIconnect este, in sensul larg, o solutie business to business (B2B) bazata pe tehnologia EDI si sustine integrarea, sincronizarea, colaborarea si schimbul electronic de documente comerciale / financiare (comenzi de achiziti, note de livrare, note de receptie, facturi) intre partenerii de afaceri.

Platforma EDI connect este disponibila in doua versiuni:

Platforma web EDIconnect

Automatizare cu ERP

  • acces online securizat la documentele tale 24/7 (comenzi, avize insotire marfa, avize de receptie, facturi, etc.);
  • vizualizare facturi si alte documente in format PDF sau in format HTML pentru tiparire rapida;
  • pastrarea facturilor in format original;
  • facturile pot fi exportate in variate formate precum XML;
  • listele cu documente pot fi exportate in format Microsoft Excel;
  • sumar periodic al facturilor (ex: lunar);
  • acces provizoriu pentru auditori – ANAF sau audit intern;
  • istoric lista operatiuni (pastrare jurnal activitati).
  • automatizare completa (administrare procese automatizate si raportare in cadrul aplicatiei EDI);
  • rutare, translatare si livrare date;
  • traducere date (mapari si template-uri);
  • conversie date (de tipul „din oricare catre oricare”);
  • rutare comunicari electronice (in functie de headere, denumire fisiere, directoare, schimb ID-uri, tip tranzactie);
  • conversie si adaptare protocoale de comunicare (de tipul „din oricare catre oricare”);
  • flux de lucru (administrare procese si circulare documente);
  • automatizare (administrare procese automatizate si raportare in cadrul aplicatiei EDI);
  • solutie web EDIconnect inclusa ca masura de back-up si gestionare.

Echipa noastra iti sta la dispozitie cu orice alte detalii pentru a te ajuta in luarea deciziei potrivite afacerii tale..

RECOMANDARI

Ce cred Clientii despre serviciile noastre?