Avantajele utilizarii solutiilor EDI
Reduceri de costuri
Există reduceri directe si indirecte substantiale.
Salveaza timp pretios
Reducerea considerabilă a timpilor de lucru necesari.
Erori zero
Eliminarea erorilor cauzate de manipularea documentelor.
Raportare in timp real
Creșterea performanțelor în raportare.
Optimizarea inventarului
Informatii complete si rapide despre rapoartele de inventar, pot optimiza activitățile de vanzare.
Raportare in timp real
Creșterea performanțelor în raportare.
Solutiile EDIconnect
Platforma de afaceri EDIconnect este in sensul larg o solutie B2B bazata pe tehnologia EDI care sustine integrarea, sincronizarea, colaborarea si schimbul electronic de documente comerciale / financiare (comenzi de achizitii, note de livrare, facturi) intre parteneri de afaceri.
Principalele provocari privind implementarea arhivarii electronice se refera la cerintele legale privind garantarea integritatii, autenticitatii si accesibilitatii informatiilor. Solutia EDIconnect Archive este una completa din toate punctele de vedere.