Platforma de afaceri EDIconnect este, in sensul larg, o solutie B2B bazata pe tehnologia EDI care sustine integrarea, sincronizarea, colaborarea si schimbul electronic de documente comerciale / financiare (comenzi de achizitii, note de livrare, facturi) intre partenerii de afaceri.
Schimb Electronic Date
Flux complet EDI comenzi >>> facturi, statusuri. Conectari retaileri. Automatizari ERP.
Schimb Electronic Date » Schimb Electronic Date
Alte module care te-ar putea interesa
Administrare Produse & Servicii
Administrare produse, servicii si gestionare stocuri
Serviciu Clienti
Sistem preluare tichete, urmarire SLA, raportare, trasabilitate, statusuri clienti.
Contractare
Urmarire contracte, valori, recurenta, vanzari spot, alerte expirare, discounturi in cascada.
Integrari ERP & WMS
Prin intermediul EDI si API, sincronizeaza informatii importante intre cele doua sisteme.
Integrari Magazine Online
Ai la dispozitie API si module pentru a sincroniza informatiile cu magazinul online.
Facturare
Marfa, servicii, proiecte. Simpla sau recurenta. Facturare EDI. Statusuri. Incasari. Automatizari. Integrari.
De ce sa platesti pentru un CRM cand il poti incerca pe acesta GRATUIT si profita la maxim de beneficii?
- Ai 365 zile in care sa: cresti productivitatea agentilor de vanzari cu 47%;
- Obtii predictibilitate in vanzari si cash-flow; semnezi mai multe contracte;
- Obtii control in cadrul companiei; ai trasabilitate….