Daca ai aplicatii EDI/MFT (Managed File Transfer) si functioneaza perfect, sunt toate sansele sa nu fii interesat de reinnoirea contractului de suport si mentenanta. Multe companii considera ca tarifele pe care le platesc pentru mentenanta si suport se duc pur si simplu in buzunarele vendorului de software, avand aproape zero rentabilitate a investitiei.
Sursa: http://www.freepik.com/free-vector/buttons-to-support_956768.htm
Astfel, ajuta sa vezi multitudinea de beneficii care vin cu plata acestor tarife anuale. Printre avantajele resimtite de compania ta se numara:
- Vei fi notificat ori de cate ori sunt lansate produse noi;
- Vendorul tau de software iti va oferi acces la versiunile mai noi ale software-ului tau – astfel, nu va trebui sa le platesti singur;
- Furnizorul tau de software te va tine la curent cu ultimele tehnologii – stie care sunt capacitatile tale IT si iti poate face sugestii si recomandari adecvate.
In afara de avantajele mentionate mai sus, mai trebuie luat in considerare si suportul tehnic, deosebit de valoros:
- Suport tehnic disponibil online, in care sunt incluse si posibilitati de self-help;
- Software care poate implementat pe mai multe platforme, oferindu-ti suportul de care ai nevoie oricand, oriunde;
- Suport non-stop si solutionare situatii foarte grave;
- Suport pentru tot ce tine de EDI: implementare, migrare si orice intrebari de cod.
Dupa cum putem vedea din lista de mai sus, tarifele pe care le platesti sunt, de fapt, o investitie in propria ta aplicatie de software. Practic, ele sunt o garantie ca aplicatia ta de software va rula mereu in versiunea updatata si ca va avea acces la noi tehnologii si resurse, care in cele din urma vor creste productivitatea companiei tale.
Te-ai convins? Daca da, da-ne un telefon si te vom ajuta sa iti reinnoiesti software-ul EDI/MFT.