Despre ce vorbim atunci cand vorbim despre EDI?

In prezent, o cerinta pentru a relationa cu partenerii tai de afaceri este sa ai EDI implementat. Daca iti doresti optimizarea lantului de aprovizionare, este important de stiut ca a avea capacitati EDI este o cerinta absoluta – nu exista o alta metoda pentru a atinge aceasta optimizare. Acest lucru se aplica indiferent ca firma ta lucreaza cu cinci vendori sau cu sute de vendori – cu EDI iti poti eficientiza toate activitatile.

Sursa: http://images.all-free-download.com/images/graphiclarge/cloud_computing_concept_312797.jpg

Despre ce vorbim atunci cand vorbim despre EDI?

EDI iti permite practic sa faci un schimb electronic de documente si sa gestionezi datele continute in ele. In prezent sunt doar doua optiuni posibile privind implementarea EDI: poti fie sa iti cumperi propriul software si sa te ocupi de toate pe cont propriu sau sa externalizezi intregul proces catre o echipa de specialisti.

Comparativ cu procesarea manuala a datelor, care de obicei necesita mult timp si este predispusa erorilor, EDI garanteaza ca totul este automatizat si ca functioneaza lin, fara erori. In afara de asta, iti ofera o vizibilitate buna la nivelul lantului de aprovizionare.

Un beneficiu in plus este ca efectele nu se resimt doar in cadrul companiei tale, ci si in cele ale partenerilor tai comerciali – o consecinta care poate fi apreciata de oricine din joc.

Care sunt optiunile de implementare?

Atunci cand vine vorba de metoda aleasa pentru implementare, va trebui sa iei in considerare toti factorii care fac o reala diferenta, atunci cand tragi linia. De exemplu, daca te decizi sa cumperi si sa efectuezi mentenanta propriului tau software EDI, trebuie sa te pregateste pentru toate resursele pe care ti le cere, precum si pentru obstacolele financiare care pot aparea pe parcurs. In primul rand, va trebui sa cumperi software-ul si sa il instalezi. Dupa aceea, va trebui sa iti configurezi casuta postala electronica astfel incat sa poata receptiona tranzactii EDI. Urmatorul pas implica achizitionarea hardware-ului EDI corespunzator si intrunirea cerintelor de conformitate ale partenerilor tai.

Iar munca ta nu se incheie aici. In acest punct al procesului, va trebui sa te ocupi de mapare pentru fiecare partener in parte, iar acest lucru nu poate fi facut fara a cumpara si configura un alt tip de software – software-ul de mapare si traducere a datelor. Bineinteles ca acest software nu se va mentine si upgrada singur – vei avea nevoie de o echipa EDI sau de o echipa deja existenta de IT.

Toate aceste cerinte sun suplimentate de nevoia de a stoca si proteja datele de tot felul de situatii neplacute, specifice mediului digital: pene de curent si intreruperi a activitatii, atacuri cibernetice etc.

Daca toti acesti pasi iti par mai degraba un efort supradimensionat, atunci este recomandabil sa externalizezi aceste procese.In plus, pe termen lung va fi mai eficient din punctul de vedere al reducerii costurilor si te va tine departe de complicatii.

Care sunt beneficiile externalizarii?

Atunci cand externalizezi serviciile EDI, vei incepi sa observi beneficiile atat pe termen scurt, cat si pe termen lung.

Totul incepe cu procesul de instalare. Daca il lasi in seama noastra, ne vom asigura ca vei avea parte de software-ul si hardware-ul potrivit si putem pune sistemul in picioare chiar si intr-o zi.

Iti putem oferi si o solutie de tip cloud, care este atat de accesibila incat iti va trebui doar o conexiune de internet decenta. Nu va trebui sa iti faci griji in legatura cu procesul de migrare si cu conformitatea – ne vom ocupa noi de toate astea. VAN-ul pe care ti-l punem la dispozitie are un uptime bun si este si foarte sigur.

Externalizarea nevoilor tale EDI va aduce beneficii financiare mari chiar imediat, ca urmare a faptului ca nu vei mai avea nevoie de personal suplimentar, precum si pe termen lung prin eficientizarea activitatilor de afaceri.

Daca ne alegi pe noi ca si providerul tau de servicii EDI, vei putea schimba rapid perspectiva de viitor a companiei tale, permitand-ti sa automatizezi documentele intr-un timp scurt, astfel incat sa iti imbunatatesti relatiile cu partenerii si sa cresti proifturile companiei tale.

Daca esti pregatit sa faci acest urmator pas pentru afacerea ta, nu ezita sa ne contactezi.



By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close