Cum sa iti alegi echipa potrivita nevoilor tale EDI?

Iti doresti sa implementezi EDI pentru afacerea ta si esti in punctul in care iti schitezi pasii urmatori din proces? Daca da, cu siguranta ai analizat deja tot si ai luat in considerare toti factorii, ajungand astfel la concluzia ca intr-adevar afacerea ta ar putea beneficia de implementarea unui sistem EDI. Dar ai luat in considerare resursele de care ai nevoie pentru a mentine un astfel de sistem? Va trebui ca operatiunile de mentenanta si upgrade-urile sa fie efectuate de un personal dedicat care este in permanenta gata sa aplice schimbarile necesare.

https://cdn.tutsplus.com/vector/uploads/legacy/articles/2011/article-free-vector-people-silhouette-business/10.jpg

Inainte de a merge mai departe, va trebui sa te decizi asupra modului in care poti pune bazele echipei de care ai nevoie pentru a beneficia din plin de acest sistem. Cele doua optiuni ale tale sunt fie sa angajezi personalul care sa se ocupe de toate, fie sa externalizezi serviciie unei companii specializate, care detine expertiza necesara pentru a face fata unor situatii imprevizibile. Mai jos vom elabora ambele situatii pentru a putea stabili care se potriveste mai bine nevoilor si bugetului companiei tale:

Anagajarea permanenta a unei echipe EDI

Pentru a stabili daca aceasta optiune este una valida pentru compania ta, va trebui sa raspunzi la cateva intrebari esentiale. Cati parteneri comerciali ai? Se asteapta acestia la comunicare excelenta si la timpi redusi de nefunctionare a sistemului (downtime)? Daca ai un numar suficient de parteneri comerciali, iar acestia au toleranta scazuta pentru situatiile de nefunctionare a sistemului, va trebui sa iei in calcul angajarea permanenta a unei echipe care sa adreseze toate nevoile tale de EDI.

Dar alegerea personalului potrivit poate fi de asemenea dificila si ineficienta daca nu ai suficienta experienta in domeniu. Te putem ajuta cu acest proces si iti putem oferi consiliere astfel incat sa poti alege doar candidatii potriviti.

Externalizarea operatiunilor tale EDI

In cazul in care ai o companie de dimensiuni mici, cu doar cativa angajati, scenariul de mai sus nu ti se va aplica. In aceasta ordine de idei, probabil ca si bugetul de care dispui este proportional cu dimensiunea companiei tale. In acest caz, versiunea ideala pentru tine ar fi sa colaborezi cu o companie specializata care are experti pregatiti in domeniu.  Acestia se vor ocupa de toate operatiunile legate de depanarea problemelor, instalarea upgrade-urilor si efectuarea operatiunilor de mentenanta.

Prin cedarea tuturor responsabilitatilor catre ei, vei putea in cele din urma sa te focusezi in sfarsit pe aspectele mai urgente ale afacerii tale. Un sistem EDI eficientizeaza toate operatiunile unei companii, facand-o mai productiva si eficienta. Acesta este un scenariu de pe urma caruia beneficiaza ambele parti implicate, avand in vedere ca te poti bucura atat de tehnologie super performanta, cat si de consiliere autorizata din partea unui personal avizat.

Nu uita ca, indirect, vei resimti si avantaje financiare de lunga durata, ca urmare a colaborarii cu niste parteneri comerciali care au o relatie de afaceri mai mult decat multumitoare cu tine, care atinge toate obiectivele stabilite in comun. Indiferent de versiunea pentru care optezi, fii sigur ca detinerea unui sistem EDI va fi mai mult decat avantajoasa pentru afacerea ta. Daca vrei sa afli mai multe informatii, da-ne un telefon.



By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close